Общо показвания

понеделник, 15 октомври 2012 г.

Предлагам занимания и частни уроци по сватбени танци


Здравейте, ако сте планирали да се ожените скоро мислили ли сте за първия си сватбен танц? Бихте ли искали да впечатлите вашите гости, приятели и роднини с първия си танц, танцувайки като мъж и жена? Ако отговорът е да, тогава аз мога да ви помогна.

Аз съм квалифицирана преподавателка по спортни танци с няколкогодишен опит в преподаването на множество стилове танци и съм специализирала в преподаването на първия сватбен танц на всички брачни двойки

Мога да създам специален първи танц на песен по ваш избор. Мога да ви науча на всички необходими танцови стъпки и ще изработя уникална хореография.
 
Аз не просто ще ви науча на танцовите стъпки, но и ще ви накарам да се насладите на първия сватбен танц, на всяка стъпка по време на уроците ви, за да танцувате невероятно. По този начин ще направя първия ви танц незабравима част от вашия сватбен ден, превръщайки го в спомен, които никога няма да забравите.
Уроците по сватбени танци се провеждат в идеалния център на София.
За справки телефон:  0879464643, Мария Велева.

Няма коментари:

Публикуване на коментар